Missie
Onze creativiteit en professionaliteit gebruiken om medewerkers en relaties van de zakelijke markt op verrassende wijze oprechte waardering te laten ervaren.
Visie
We overtreffen de verwachting van medewerkers en relaties, door het creëren van een unieke beleving en het vergroten van de aandacht.
Kernwaarden
Kwaliteit
Aandacht
Respect
Unieke belofte
Een glimlach op het gezicht en oprecht ervaren waardering bij de ontvanger.
Positionering
Bij GoGive is klantenservice geen doel maar een missie. Wij richten ons op middel-grote MKB bedrijven die net als wij van mening zijn dat geven met beleving, echt het verschil maakt. We willen dan ook niet de grootste, maar wel de beste zijn. Met een toegewijd team werken wij elke dag aan het optimaliseren van klantenservice en beleving. Dit doen wij door te blijven zoeken naar een assortiment met de hoogst mogelijke kwaliteit voor een realistische prijs met een doordachte presentatie. Zo worden GOGIVE klanten GOGIVE ambassadeurs.
Pay off: Geven wordt beleven!